Isnin, 14 Mei 2012

Pejam, pelik ^_^

Pejam,pelik,pejam,pelik.....hehe....bila tengok tajuk ni pun saya rasa pelik...
Sebenarnya, pejam,celik,pejam celik...
Bulan Mei hampir berakhir. Hujung bulan ni saya akan mendaftar ke program tamhidi di Usim. Untuk pengetahuan semua, tamhidi ni lebih kurang asasi je, cuma namanya yang lain....
Perasaan......
*
*
*
Bercampur baur..teruja, gembira, sedih, semuanya ada. Saya berasa teruja dan gembira kerana saya akan mula belajar selepas sekian lama bercuti. Mana tak lama. Hampir 6 bulan saya telah bercuti daripada belajar. Duduk rumah saja selama cuti ni. Kalau belajar pun masa nak ambil ujian komputer untuk memandu saja.
*
*
*
Kalau dah masuk belajar ni, maknanya saya akan menjadi lebih sibuk dengan tuntutan sebagai seorang pelajar selepas ni. Maknanya selepas ni mungkin blog ni akan bersawang kerana lama tidak di'updatekan'. Apapun, tugas sebagai seorang pelajar harus diutamakan dahulu. Kalau berkesempatan saya akan cuba mencuri masa untuk update blog ini.
*
*
*
Saya telah menerima tawaran tamhidi dalam kos sains dan teknologi. Mula-mula rasa terkilan jugaklah kerana tidak dapat kos yang diinginkan. Tetapi bila difikirkan balik, mungkin ada hikmah disebaliknya. Kita sebagai hamba sepatutnya bersyukur dengan segala yang telah kita terima. Mungkin apa yang kita ingat baik untuk kita, tidak baik untuk kita. Dan mungkin apa yang kita tidak mahu itulah yang terbaik untuk kita. Kita hanya merancang tetapi Allah yang menentukan segalanya kerana perancangan Allah yang lebih baik untuk kita. Setakat ini sahaja coretan saya pada kali ini.
>sekadar perkongsian<
>nukilantitiankehidupan<

info:
usim=Universiti Sains Islam Malaysia

                                                 
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...